Skip to content
ΙΣΑΕΚ CEARS
  • Αρχική
    • Η Πορεία του CEARS
    • Αναγνώριση / Κρατικό Δίπλωμα
    • Συνεργασίες
  • Ειδικότητες
      • Στέλεχος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας
      • Στέλεχος Διοίκησης και Οικονομίας
      • Στέλεχος Διοίκησης και Οικονομίας στον Τομέα της Ναυτιλίας
      • Στέλεχος Διοίκησης και Οικονομίας στον Τομέα του Τουρισμού
      • Στέλεχος Εμπορίας, Διαφήμισης και Προώθησης Προϊόντων (Marketing)
      • Στέλεχος Μηχανογραφημένου Λογιστηρίου – Φοροτεχνικού Γραφείου
      • Στέλεχος Υπηρεσιών Εφοδιαστικής Αλυσίδας(Logistics)
      • Τουριστικός Συνοδός
      • Υπεύθυνος Ψηφιακού Μάρκετινγκ και Κοινωνικών Δικτύων
  • Υπηρεσίες
    • Γραφείο Σταδιοδρομίας
    • e-Γραμματεία
    • Επιμορφώσεις
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Αρχική
    • Η Πορεία του CEARS
    • Αναγνώριση / Κρατικό Δίπλωμα
    • Συνεργασίες
  • Ειδικότητες
      • Στέλεχος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας
      • Στέλεχος Διοίκησης και Οικονομίας
      • Στέλεχος Διοίκησης και Οικονομίας στον Τομέα της Ναυτιλίας
      • Στέλεχος Διοίκησης και Οικονομίας στον Τομέα του Τουρισμού
      • Στέλεχος Εμπορίας, Διαφήμισης και Προώθησης Προϊόντων (Marketing)
      • Στέλεχος Μηχανογραφημένου Λογιστηρίου – Φοροτεχνικού Γραφείου
      • Στέλεχος Υπηρεσιών Εφοδιαστικής Αλυσίδας(Logistics)
      • Τουριστικός Συνοδός
      • Υπεύθυνος Ψηφιακού Μάρκετινγκ και Κοινωνικών Δικτύων
  • Υπηρεσίες
    • Γραφείο Σταδιοδρομίας
    • e-Γραμματεία
    • Επιμορφώσεις
  • Blog
  • Επικοινωνία
Virtual Login

Συνέντευξη για Δουλειά: 10 Συμβουλές για να Εντυπωσιάσεις τον Εργοδότη

  • Home
  • Aρθρα
  • Συνέντευξη για Δουλειά: 10 Συμβουλές για να Εντυπωσιάσεις τον Εργοδότη
Breadcrumb Abstract Shape
Breadcrumb Abstract Shape
Breadcrumb Abstract Shape
Aρθρα

Συνέντευξη για Δουλειά: 10 Συμβουλές για να Εντυπωσιάσεις τον Εργοδότη

  • 12 Feb, 2025
  • Com 0

Η στιγμή που περίμενες έφτασε! Μετά από την αποστολή πολλών βιογραφικών, επιτέλους σε κάλεσαν για συνέντευξη. Είναι η ευκαιρία σου να ξεχωρίσεις και να δείξεις γιατί είσαι ο ιδανικός υποψήφιος για τη θέση. Όμως, πώς μπορείς να προετοιμαστείς κατάλληλα και να αφήσεις την καλύτερη δυνατή εντύπωση; Ακολουθούν 10 συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να πετύχεις!

1. Έρευνα για την Εταιρεία και τη Θέση

Πριν από τη συνέντευξη, μάθε όσα περισσότερα μπορείς για την εταιρεία:

  • Τι υπηρεσίες ή προϊόντα προσφέρει;

  • Ποια είναι η αποστολή, το όραμα και οι αξίες της;

  • Ποιο είναι το ιστορικό της εταιρείας και οι σημαντικές επιτυχίες της;

  • Ποια είναι η θέση για την οποία έχεις υποβάλει αίτηση και ποιες είναι οι απαιτήσεις της;

Διαβάζοντας τον ιστότοπο της εταιρείας, τα social media, σχετικές ειδήσεις και σχόλια πελατών ή εργαζομένων, θα δείξεις στον εργοδότη ότι είσαι ενημερωμένος και ενδιαφέρεσαι πραγματικά.

2. Προετοίμασε τις Απαντήσεις σου στις Κλασικές Ερωτήσεις

Υπάρχουν ορισμένες ερωτήσεις που σχεδόν πάντα γίνονται σε μια συνέντευξη. Μερικές από τις πιο συχνές είναι:

  • «Πες μας λίγα λόγια για τον εαυτό σου.»

  • «Ποιες είναι οι δυνατότητές σου και ποιες οι αδυναμίες σου;»

  • «Γιατί θέλεις να εργαστείς στην εταιρεία μας;»

  • «Πού βλέπεις τον εαυτό σου σε 5 χρόνια;»

  • «Περιέγραψε μια δύσκολη επαγγελματική κατάσταση που αντιμετώπισες και πώς την έλυσες.»

Προετοίμασε τις απαντήσεις σου με σαφήνεια και αυτοπεποίθηση, αποφεύγοντας τις γενικότητες. Χρησιμοποίησε συγκεκριμένα παραδείγματα για να δείξεις τις δεξιότητες και την εμπειρία σου.

Διάβασε επίσης: Πώς το Facebook και το Instagram Μπορούν να Σας Βοηθήσουν

3. Ντύσου Επαγγελματικά

Η πρώτη εντύπωση είναι καθοριστική. Επέλεξε ρούχα που ταιριάζουν στο επαγγελματικό ύφος της εταιρείας. Εάν δεν είσαι σίγουρος για το dress code, είναι καλύτερο να ντυθείς λίγο πιο επίσημα παρά πολύ casual. Ένα καθαρό, τακτοποιημένο ντύσιμο δείχνει σεβασμό και επαγγελματισμό.

4. Άσκησε τη Γλώσσα του Σώματος

Η μη λεκτική επικοινωνία παίζει σημαντικό ρόλο στην εντύπωση που θα αφήσεις:

  • Κράτησε οπτική επαφή με τον συνομιλητή σου.

  • Χαμογέλασε διακριτικά και δείξε ενθουσιασμό.

  • Δείξε αυτοπεποίθηση μέσω μιας δυνατής αλλά όχι υπερβολικής χειραψίας.

  • Κράτησε καλή στάση σώματος, αποφεύγοντας να σταυρώνεις τα χέρια ή να κάθεσαι σκυφτός.

5. Φτάσε στην Ώρα σου (ή Λίγο Νωρίτερα)

Η συνέπεια είναι ένδειξη επαγγελματισμού. Προγραμμάτισε να φτάσεις 10-15 λεπτά νωρίτερα, ώστε να έχεις χρόνο να προσαρμοστείς στο περιβάλλον και να μειώσεις το άγχος σου. Εάν η συνέντευξη είναι διαδικτυακή, βεβαιώσου ότι το τεχνολογικό σου περιβάλλον (ίντερνετ, μικρόφωνο, κάμερα) λειτουργεί σωστά.

6. Ετοίμασε Παραδείγματα από την Προηγούμενη Εμπειρία σου

Οι εργοδότες εκτιμούν συγκεκριμένα παραδείγματα που δείχνουν τις ικανότητές σου. Χρησιμοποίησε τη μέθοδο STAR (Situation, Task, Action, Result):

  • Κατάσταση: Περιέγραψε τη συνθήκη.

  • Καθήκον: Εξήγησε τον ρόλο σου.

  • Δράση: Τι έκανες για να λύσεις το πρόβλημα;

  • Αποτέλεσμα: Ποιο ήταν το θετικό αποτέλεσμα;

Διάβασε επίσης: Δεξιότητες που Χρειάζεστε για να Γίνετε Επιτυχημένος Τουριστικός Συνοδός

7. Δείξε Ενδιαφέρον και Κάνε Ερωτήσεις

Μια συνέντευξη δεν είναι μονόλογος! Οι εργοδότες εκτιμούν τους υποψηφίους που κάνουν έξυπνες ερωτήσεις, όπως:

  • «Ποιες είναι οι προσδοκίες σας για τον ιδανικό υποψήφιο;»

  • «Ποιες είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις της εταιρείας αυτή τη στιγμή;»

  • «Πώς αξιολογείτε την απόδοση των υπαλλήλων σας;»

8. Διαχειρίσου το Άγχος σου

Το άγχος είναι φυσιολογικό, αλλά μπορείς να το μειώσεις:

  • Πάρε βαθιές αναπνοές πριν μπεις στη συνέντευξη.

  • Εστίασε στα θετικά σου στοιχεία.

  • Προετοιμάσου επαρκώς ώστε να αισθάνεσαι σιγουριά.

9. Μην Ξεχάσεις να Στείλεις Ευχαριστήριο Μήνυμα

Μετά τη συνέντευξη, στείλε ένα ευχαριστήριο email, εκφράζοντας την εκτίμησή σου για την ευκαιρία και επαναβεβαιώνοντας το ενδιαφέρον σου.

Παράδειγμα: Αγαπητέ/ή [Όνομα], Σας ευχαριστώ πολύ για τη σημερινή συνέντευξη και την ευκαιρία να συζητήσουμε για τη θέση [Όνομα Θέσης]. Εκτίμησα πολύ την κουβέντα μας και ανυπομονώ για την ευκαιρία να συνεισφέρω στην ομάδα σας.

10. Αν δεν Πάρεις τη Δουλειά, Μην Τα Παρατάς!

Ακόμα κι αν δεν πάρεις τη δουλειά, κάθε συνέντευξη είναι μια εμπειρία μάθησης. Ζήτησε ανατροφοδότηση για να δεις πού μπορείς να βελτιωθείς και προετοιμάσου για την επόμενη ευκαιρία.

Συμπέρασμα

Η συνέντευξη για δουλειά δεν είναι απλά μια διαδικασία αξιολόγησης, αλλά μια ευκαιρία να δείξεις ποιος είσαι και τι μπορείς να προσφέρεις. Με την κατάλληλη προετοιμασία, αυτοπεποίθηση και επαγγελματική συμπεριφορά, μπορείς να ξεχωρίσεις και να εξασφαλίσεις τη θέση που επιθυμείς.

Tags:
αγορά εργασίας
Share on:
Επαγγελματικός Προσανατολισμός: Πώς να Επιλέξεις τη Σωστή Ειδικότητα
Η Σημασία του Networking: Πώς να Χτίσεις Χρήσιμες Επαγγελματικές Σχέσεις

Διαβάστε επίσης

Thumb
Τι Μαθαίνεις στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων;
07 Jul, 2025
Thumb
Ξενοδοχείο, Τουριστικό Γραφείο ή Airbnb; Οι Επιλογές
03 Jul, 2025
Thumb
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων: Καριέρα Πίσω από την
29 Jun, 2025
logo_gray_small

Διεύθυνση: Ερέτριας 4
Τηλ: +30 2611 124 382
Email: info@saeksears.edu.gr

Ι.ΣΑΕΚ CEARS

  • Επικοινωνία
  • Αναγνώριση
  • e-Γραμματεία
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Blog

CEARS

  • Η Πορεία του CEARS
  • Συνεργασίες
  • Σεμινάρια
  • Προπτυχιακά
  • Μεταπτυχιακά

Newsletter

loader

Icon-facebook Icon-instagram Icon-youtube
Copyright 2025 ΣΑΕΚ CEARS. All Rights Reserved
Manage Consent
To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behaviour or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Functional Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
View preferences
{title} {title} {title}
ΙΣΑΕΚ CEARSΙΣΑΕΚ CEARS